środa, 20 sierpnia 2014

od Tess CD Saymon

- Nie nie potrzebuję -uśmiechnęłam się.
Wstałam z miejsca i się przeciągnęłam. - będzie trzeba się zbierać. - oznajmiłam. Saymon spojrzał na zegarek wiszący w lokalu.
- Oj  nie jest jeszcze późno.- powiedział również wstając.
- No nie ale muszę przygotować samochód...
- Do czego? - spytał chłopak.
- Do wyścigów - odpowiedziałam.
- Co? Gdzie?
- No zbytnio nie powinno cię to obchodzić- rzekłam ze spokojem. - Nie mogę wszystkiego dla wszystkich mówić.
- Bo?
- Gliny - oznajmiłam ciszej niż zwykle.
- Chyba nie sądzisz... - chłopak nie dokończył, bo zaczął się śmiać.
- Dobra... gdy się jedzie do Forestcity, jest skręt w lewo. Tam się dziś odbywa wyścig. - powiedziałam.
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony