czwartek, 14 sierpnia 2014

od Elisabeth CD Kevin

-Rozumiem,ale jakoś nie widzę twojego psa-powiedziałam,rozglądając się
Nagle z jakiegoś krzaczka wystawał psi ogonek
-O tu jesteś-powiedział chłopak i szybko poszedł po psa
Ukradkiem zobaczyłam szczeniaka.Był to mały dog niemiecki
-Matko...jaki on śliczny-powiedziałam i szybko pogłaskałam szczeniaczka-jak się wabi?
-Ech..jak już tak bardzo chcesz wiedzieć to Duke
-O...ja też mam szczeniaczka Husky,a wabi się Sargas
-Aha-odpowiedział krótko
-Jak już robimy taką pogawędkę,to jestem Elisabeth,a ty?-uśmiechnęłam się
-Kevin-odwzajemnił małym uśmieszkiem
-Cóż...miło było mi cię poznać,właściwie nie znam tu nikogo-powiedziałam-ale teraz poznałam jedną osobę
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony