niedziela, 24 sierpnia 2014

od Saymon'a CD Tess

-Zobaczę sobie ten wyścig,a o której?
-O 20-powiedziała
-Zobaczymy jaka szybka jesteś
Wyszliśmy z pizzeri. Odwiozłem Tess do warsztatu.
-Dzięki-powiedziała
-To ja dziękuję,za miło spędzony czas...to o 20 zobaczę jak dobry jest twój Dodge,do zobaczenia.
-Pa-powiedziała i od razu,zaczęła coś szperać w aucie
...........................19:30.................................
                     NA MIEJSCU
Od razu zauważyłem Tess,podszedłem do dziewczyny.
-Powodzenia
-Dzięki
-Zobaczymy,które auto jest szybsze-uśmiechnąłem się
-Jak to?-zdziwiła się
-Biorę udział,podrasowałem sobie trochę moje autko-odszedłem i wsiadłem do swojego Porsche.
Po chwili zaczęli odliczać,wszyscy,zaczęli wciskać gaz,
-3
-2
-1
-START!!!!!!!!!!!!
Wszystkie auta ruszyły,było ich z osiem.Byłem na razie pierwszy,ale od razu zaczął do mnie przybliżać się Dodge Tess.Pomachałem jej z lekkim uśmieszkiem i wcisnąłem trochę mocniej gaz.
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony