środa, 27 sierpnia 2014

od Ross do Kevin'a i Elisabeth

Dziś wielka impreza "Złocistego Mroku".Przyszłam sama z nadzieją, że spotkam Kevin'a.Miałam też nadzieje, że nie przyjdzie z inną dziewczyną.Była bym zła, ale bardziej było by mi przykro.
  Weszłam do środka.Muzyka była tak głośna że obawiałam się czy nie rozniesie budynku.
Wszędzie się rozglądałam, ale widziałam tylko jak wielu mężczyzn przywiera do mnie wzrokiem, byli mi obojętni.Kiedy jeden podszedł do mnie i chciał zagadać zignorowałam go i poszłam dalej.
Usiadłam znudzona na sofie nadal poszukując wzrokiem Kev'a.
 
Wreszcie go zobaczyłam. Uśmiechnęłam się do siebie i natychmiast do niego podeszłam.Chwyciłam go za ręce, on bardziej je chwycił i odwzajemnił uśmiech.Uniosłam lekko brodę po czym pochłonęłam jego wargi.Potrzebowałam jego bliskości, bezpieczeństwa które mi dawał kiedy był obok.
-Kocham cię - szepnęłam mu do ucha. Zza jego pleców wyszła jakaś blondynka na początku jej nie zauważyłam, musiała widzieć całą sytuacje.Miała trochę dziwną minę.
 Wtedy Kevin sobie o niej przypomniał i przedstawił nam sobie.
-Miło cię poznać Elisabeth-odparłam z uśmiechem, ale ona go nie miała.Nie przeszkadzało mi to.Szczerze? Nie obchodziło mnie to co sobie myśli.Dla mnie najważniejszy jest on, nikt inny.
-Coś nie tak?-uniosłam brew
-Dziewczyny idę po drinka, chcecie?
-Ja poproszę-powiedziała wysyłając mu uśmiech
-Ja dziękuje-pocałowałam go w policzek
-Mówiłaś coś?-zapytała dziewczyna
-Tak.czy coś nie tak?
-Nie wszystko w najlepszym porządku-zrobiła dziwny ruch głową.Miałam wrażenie, że ma coś do mnie.Nie chciałam na razie zaczynać tego tematu, ale widać było, że już za mną nie przepada.


(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony