niedziela, 10 sierpnia 2014

od Trevor'a CD Kath

 -No Ślicznotko jak tam na obozie? Choć po wyglądzie sądzę, że nienajlepiej. – Powiedziałem uśmiechając się zawadzko.
 -Nie wyglądam tak, źle. – Zaprzeczyła.- Mam za sobą ciężki wyjazd, ale mój wygląd zewnętrzny nie ucierpiał.- Tłumaczyła.
 -Nie mówię o wyglądzie zewnętrznym. Oczy. Oczy są zwierciadłem duszy, a twoje są wyjątkowo zmęczone. – Odpowiedziałem poważnie i podszedłem do niej.
 -Oh, dość już tego słodzenia. – Wymigała się.
 Dziewczyna bez żadnego ostrzeżenia czy znaku wpiła się w moje usta. Położyłem ręce na jej biodrach i przyciągnąłem ją bliżej odwzajemniając pocałunek.
 -Co robisz jutro? – Zapytała, gdy już się od siebie odsunęliśmy.
 -Jutro jadę na uniwerek, zacząłem studia – Powiedziałem uśmiechając się. – Może chcesz jechać ze mną na małą wizytę do Paradaise? – Zaproponowałem.
 Kath próbowała udać niezainteresowaną, ale mnie nie oszuka. Po chwili moje usta znalazły jej szyję składając na niej mnóstwo pocałunków.
 -Wiesz chyba mogłabym się do tego przyzwyczaić. – Powiedziała po chwili śmiejąc się. – No wiesz do Ciebie.- Dokończyła widząc mój pytający wyraz twarzy.
 Wtedy ja się zaśmiałem i odsunąłem się od niej.
 -Wiesz co, mam chyba lepszy pomysł. Polecę na wykład i później wrócę po Ciebie i zabawimy się jakimś tamtejszym klubie. Mam już dość tego ciasnego Forestcity. – Powiedziałem po chwili.

 Kath?? Sorry, że tak krótko, ale weny brak. ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony