czwartek, 14 sierpnia 2014

od Kevin'a CD Ross

***
Rano obudziłem się wcześniej od Ross. Spojrzałem na godzinę w telefonie. Gdy tylko zobaczyłem która jest, od razu zacząłem si szybko ubierać. Byłem już trochę spóźniony a musiałem jeszcze jechać na chwilę do domu. Zostawiłem Ross kartkę z informacją że musiałem już iść do warsztatu. Pod treścią zostawiłem adres. Zanim wyszedłem na do widzenia pocałowałem ją w policzek. Ta jakby uśmiechnęła się. Kilka godzin później naprawiałem już kolejne auto. Nagle usłyszałem jakieś kroki. Po zapachu wyczułem że to Ross. Na razie Saymon wyszedł, więc byłem sam. Dziewczyna nieśmiało przekroczyła próg warsztatu.
- Śmiało, wchodź- uśmiechnąłem się wychodząc spod auta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony