poniedziałek, 11 sierpnia 2014

od Kath CD Trevor

 Wampirzy tempem zablokowałam mu drogę.
-Droczysz się ze mną. Przecież wiesz jak cię pragnę.-powiedziałam z pożądaniem w głosie podchodząc bliżej.Wplotłam jego palce w moje.
Po chwili przywarłam do niego wargami, on odwzajemniał moją namiętność miażdżąc moje wargi.Pozwalając ustąpić pożądaniu, dając nam obojgu chwile nie pewności, on odgarnął kosmyk moich włosów i wsunął mi go za ucho.Uśmiechnął się jak dziecko z uciechą, że dostał nową zabawkę.
-To kiedy?-zapytałam
musnął wargami moje ucho i wyszeptał:
-Dzisiaj.Teraz.Już.-Na te słowa zachichotałam
-Ale nie o to mi chodzi.-powiedziałam powstrzymując się od śmiechu.
-Kiedy jutro po mnie wpadniesz o której-spojrzałam mu w rozpalone żądzą oczy.


(Przepraszam, że takie krótkie.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony