sobota, 30 sierpnia 2014

od James'a CD Elisabeth

-Jestem demonem.-powiedziałem od razu-Jak myślisz dlaczego tu stoję?!-zaśmiałem się
-Chyba nie jesteś aż tak straszny, przynajmniej na takiego nie wyglądasz-powiedziała unosząc jeden kącik ust
-Dzięki.Uznam to za komplement.A ty jesteś wilczkiem? -uśmiechnąłem się popijając drinka
-Tak masz z tym problem?
-Najmniejszego jeżeli nie ruszysz człowieka-uniosłem brew
-Ochroniarz się znalazł-zakpiła
-Bez takich.Wy chyba nie macie dobrych kontaktów z wampirami?
-A wy z wszystkimi innymi?- spasowała
-Masz język-zaśmiałem się
-A mam!-wystawiła go.Była już trochę wstawiona.Uniosłem brew a po chwili wybuchłem śmiechem.
-Zatańczysz?-wystawiłem rękę w jej stronę.

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony