czwartek, 14 sierpnia 2014

od Klaus'a CD Camila

-Chyba cię wilkołak ugryzł, jeżeli myślisz, że ja to zaniosę.-zaśmiałem się.On uniosła jedną brew.
-Znajdź sobie innego bagażowego, który ci to zaniesie.-usiadłem na schodach -No co się tak patrzysz? Na serio chyba jesteś głupia jeżeli nadal masz nadzieję, że ci to wniosę-wybuchłem śmiechem, a ona nadal miała wymalowaną na twarzy grobową minę i patrzyła się na mnie ze skrzyżowanymi rękoma.
-No dobra, pomogę, ale i tak tego nie zaniosę.
-To jak ty chcesz to zrobić? -zapytała z pretensją
 -Albo dobra.Nie chce mi się.Pomogę ci wnieść te pieprzone pudełka, tylko nie wiem jak mi to wynagrodzisz.Będzie ciężko.-w moment zaniosłem wszystkie pudła póki ona nie zdążyła wnieść jednego.

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony