poniedziałek, 11 sierpnia 2014

od Kevin'a CD Nadii

- Nawet nie próbuj ponownie - warknąłem- Taka jest twoja wdzięczność?
 - Za co? Że się ciągle ze mnie śmiejesz?-
 - No ale cie nauczyłem, tak? Jakaś zapłata się należy- powiedziałem bez wzruszenia.
 - Zapłata? Chyba sobie kpisz- odparła.
 - Nie. Wcale nie. Ja ci coś dałem, teraz ty daj mi coś w zamian, bo jak nie to będą tego konsekwencje...- powiedziałem tajemniczo.
 - Chyba mnie nie pobijesz- zaśmiała się
 - Nie byłbym tego taki pewny...
 - Co?! Pobijesz dziewczynę?! - zdenerwowała się trochę.
 - Wiesz... Jako dziecko nie uczono mnie manier kogo można być, a kogo nie, więc teraz nie oczekuj ode mnie litości. Poza tym łowcy się zbliżają. Na pewno nie pogardzą zmiennokształtną- powiedziałem i szybko zmieniłem się w człowieka wchodząc do auta.
 - Że co?! Chcesz mnie tu zostawić?!- pytała zirytowana.
 - Haha możesz być każdym zwierzęciem. Skorzystaj z tego- uśmiechnąłem się i odpaliłem samochód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony