niedziela, 24 sierpnia 2014

Kevin CD Elisbeth



- Ehh powiedzmy, że uciekam przed złą przeszłością. Chcę zapomnieć co mnie wtedy spotkało- powiedziałem i zacząłem iść dalej.
- A co cię wtedy spotkało?- dopytywała
- To już nie twój interes- mruknąłem
- No proszę- nalegała
- Czy jakbyś ty miała najgorsze dzieciństwo na świecie to chciałabyś o nim mówić?- warknąłem
- No, nie... Przepraszam, nie wiedziałam...- mówiła już bardziej skruszona.
- Właśnie. Bo niby skąd mogłabyś wiedzieć, hm?- spojrzałem na nią.
- Wybacz. Zapamiętam aby więcej nie poruszać z tobą tego tematu- powiedziała łapiąc się za rękę.
- Jak to "więcej" ?- lekko uniosłem jedną brew.
- Nooo po prostu...- gdy skończyła to mówić zaczął padać deszcz.
Spojrzałem w górę i westchnąłem. Nie zbyt lubiłem kiedy padało. Dziewczyna chyba to zauważyła po moim zachowaniu.
- Może przeczekamy deszcz u mnie w domu? Akurat jest nie daleko- zaproponowała, a że nie miałem zbytnio innego wyboru zgodziłem się.
Kilka minut później staliśmy przed jej domem. Dziewczyna przekręciła kluczyk w drzwiach i weszliśmy do środka. Duke oczywiście wbiegł pierwszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony