środa, 13 sierpnia 2014

od James'a CD Kariny




-Nie lubię takich jak ty.-warknąłem.Ona stała jak osłupiała, bo jeszcze przed sekundą byłem kilkanaście metrów od niej.
-Pewnie nazywasz to zabawą.-powiedziałem rzucając tak skutecznie jej motorem, że słyszałem jak łamie mu łożysko.Już nigdzie nie pojedzie.
-Nie, on ją zabił!
-Ludzie popełniają błędy! Nie wiem czy gorsze niż my po tym co zrobiłaś! Wiedziałaś jak się nazywa, ale nie znałaś jego historii.Pomyślałaś trochę o nim? Chociaż trochę? Oczywiście, że nie.Co on cię tak obchodzi?
Dałaś mu co kol wiek wytłumaczyć? Mydlisz ludziom oczy nakładając maskę i udając kogoś kto niby chce im pomóc.Nie wiem czy Pani Davis zadowoli sposób w jaki załatwiłaś, że już więcej go nie zobaczy.
-Nie rób tego!-zatrzymała mnie,ale nie odwróciłem się tylko zatrzymałem-Nie udawaj, że ciebie obchodzą ludzie!-wrzasnęła
-W porównaniu do ciebie posiadam krztę człowieczeństwa. -ona tylko się zaśmiała
-Zapłacisz mi za motor.
-Jestem ciekawy czy będzie ci potrzebny jeżeli będziesz 3 metry pod ziemią.-spojrzałem jej w oczy.Ona milczała.Po chwili wymamrotała jakieś słowa:
-Czyli mnie zabijesz?-zmrużyła oczy.
-Nie będę taki jak ty.Dam ci szansę do obrony, a i bez sztuczek.Na mnie duchy nie działają i tak cię widzę, i mimo wszystko mogę cię złapać nawet jako widmo-puściłem do niej oko.- Więc jak? Dlaczego zabijasz ludzi? Uważasz, że skoro mamy od nich większe moce to mamy prawo ich sądzić? Ludzie sądzą ludzi.
Nie wiem czy wierzysz w Boga, ale to też mu mogłaś zostawić.

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony