czwartek, 11 września 2014

Uwaga!

E-hem, e-hem
Witam, z tej strony Darkness
Zauważyłam, że liczba wyświetleń spadła.
Tak, wyjątkowo spostrzegawczość poziom hard.
Nie gniewam się na was. Kochana V(Kath) chyba też nie.
W końcu to poniekąd nasza wina. 
- Nie pojawiamy się na chacie(przynajmniej ja)
- Nie wstawiamy opowiadań(jeśli takowe są)
- Itp. itd.
Ja wiem, że szkoła męczy, ponieważ sama do niej chodzę, że się nie chce.
Ale chociaż spróbujmy to poprawić co?
Bo na blogach ważne są nie adminki(czy admini ;)), tylko WY.
Wy, nasi członkowie, filary każdego bloga.
Więc pozwólcie że spytam:
Spróbujemy? Blog podniesie się z dna?

2 komentarze:

  1. Ja pisałam do V że odchodzę, nie dlatego, że nie mam czasy, ale dlatego, że mi się nudzi tutaj. Nie wiem czy V to przeczytała, bo z tego co się orintuję to dawno jej na hw nie było.
    Trevor/Mackenzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię usuwam. Przepraszam, że tak długo, ale nie kontroluję komentarzy

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony